Besucher

Gastspelers zijn 7 dagen per week van harte welkom op onze golfbaan. Om te golfen op Golfclub De Berckt hoeft u niet in het bezit te zijn van een handicap, een baanpermissie van onze golfbaan is voldoende. Vrijdagmiddagen en zondagochtenden zijn enkel beschikbaar voor leden van onze vereniging. Neem contact met ons op als u op deze dagdelen wilt spelen.

Greenfee

Voor gasten en introducees hanteren wij het volgende greenfee tarieven: 9 holes golf €20,- 18 holes golf €35,- Buggyhuur €5,- per 9 holes (enkel te huren indien medische noodzaak) Wintertarief: 9 holes €15,- (niet te combineren met andere kortingen)

Der schöne und herausfordernde Golfplatz des Golfclub de Berckt befindet sich auf dem Anwesen des Schlosses de Berckt.

© 2022 Golfclub de Berckt – Design en realisatie door: We4media – Marketing & Communicatie

Chat openen