Lidmaatschap – privé

Lidmaatschap - privé

Privé lidmaatschap

Is golfen uw hobby en passie? Wilt u vitaal blijven en heerlijk genieten van de mooie natuur? Dan vormt Golfclub De Berckt de perfecte locatie om hier invulling aan te geven. Alleen of samen met familie en vrienden kunt u genieten van de prachtige golfbaan, de diverse oefenfaciliteiten en het sfeervolle clubhuis. Dit alles op fietsafstand van Venlo. Om te kunnen spelen heeft u een verkregen baanpermissie voor Golfclub De Berckt nodig of handicap 54. De kosten voor een privé lidmaatschap bedragen € 550,- per jaar of € 48,50 per maand. Een abonnement is per kalenderjaar en dient minimaal één maand van te voren worden opgezegd. Golfclub de Berckt hanteert op dit moment een ledenstop! Indien u zich aanmeldt voor een lidmaatschap komt u automatisch op de wachtlijst te staan. Medio juni 2022 hopen we weer leden te kunnen verwelkomen en nemen wij contact met u op.