Baan

Par 3 (oefenbaan):
Driving range:

De Baan

Golfclub de Berckt, een uitdagende golfbaan gelegen onder de rook van Venlo grenzend aan het landgoed van Kasteel de Berckt. Naast de volwaardige 9 holes golfbaan beschikt de golfclub ook over een 6 holes pitch & chip oefenbaan en verschillende oefenfaciliteiten. De baan kenmerkt zich door verschillende "risk en reward" par 4/5 holes en een aantal zeer uitdagende par 3 holes. Laat u niet verrassen door de par 32. Op onze golfbaan heeft u elke club uit uw tas nodig. Door de meanderende waterpartijen, strategisch geplaatste bunkers en uitdagende greens zijn tactische keuzes noodzakelijk. We verwelkomen u graag op onze baan!

Golfclub de Berckt is 7 dagen per week geopend voor leden en niet leden. Met onze gastvrije insteek en scherp geprijsde greenfees is iedereen die in het bezit van een baanpermissie verkregen op onze golfbaan, welkom op onze club. Sommige dagdelen zijn enkel beschikbaar voor leden van onze vereniging.

Dinsdag- en donderdagochtenden beperkte tot geen speelmogelijkheden i.v.m. wedstrijden.
Kijk op onze kalender voor de overige wedstrijden. De baan is tijdens wedstrijden gesloten voor andere golfers.

Download Scorekaart

Op het landgoed van kasteel de Berckt ligt de mooie en uitdagende golfcourse van Golfclub de Berckt.

© 2022 Golfclub de Berckt – Design en realisatie door: We4media – Marketing & Communicatie

Chat openen