Lidmaatschap – business

Lidmaatschap - business

Werden Sie Geschäftsmitglied / Sponsor

Golfclub De Berckt vormt de perfecte locatie om uw netwerk en naamsbekendheid te vergroten. Samen met uw relaties geniet u van de prachtige golfcourse, de fantastische oefenfaciliteiten en het sfeervolle clubhuis. Dit alles op het prachtige Landgoed van Kasteel de Berckt. De Business Club van Golfclub De Berckt is de ideale gelegenheid om het aangename met het zakelijke te combineren. U kunt golfen met uw relaties en/ of deelnemen aan wedstrijden. Geschäftsabonnement informeer naar de mogelijkheden van een business abonnement Naast het business abonnement heeft u nog diverse mogelijkheden om uw bedrijf te promoten. Dit betreft onder andere hole sponsoring, verschillende sponsorvarianten op de driving range en scorecard sponsoring. Interesse? Neemt u contact met ons op!

Der schöne und herausfordernde Golfplatz des Golfclub de Berckt befindet sich auf dem Anwesen des Schlosses de Berckt.